TrackMania Exchange!
External Link: https://tmnforever.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=1124135#auto
Track Info
Please let us know about incorrect track information.
Track Name
Name: Download Just Like You
Pack: (no track pack)
By:   SynCro.
Version: 12-Apr-2009
Released: 10-Apr-2009
TMX id: 1124135
LB Rating: Main Leaderboard Track 61,635
Track Details
Game: TM Nations Forever
Type: Race Style: Normal
Envir: Stadium Routes: Single
Length: 30s Diffic.: Expert
Mood: Sunrise
Install & Play - Download 
Offline World Record
Please let us know about broken replays or potential cheaters.
World RecordByDifferenceScoreLB
0:33.11   craxx <3+ 0:00.0061,635
Top 10ByDifferenceScore  LB
0:33.12   »RtA«mael²+ 0:00.0161,523
0:33.82   TurbRono+ 0:00.7153,705
0:34.21   tcw.wasciu+ 0:01.1049,349
0:34.30   SynCro.+ 0:01.1948,344
0:33.34   cranberries+ 0:00.23-
0:33.69   HardDance+ 0:00.58-
0:34.04   Hitchy+ 0:00.93-
0:34.55   acura_rsx+ 0:01.44-
0:34.79   Abzocker+ 0:01.68-
  The replay is no longer valid because the track has been updated. This replay can be beaten by any replay on the new track.
  The replay is awaiting approval by a moderator.
LB The replay is contributing to the user's leaderboard standing.
Pen Total penalty applied (platform tracks only), 10s for each respawn.
Replay is "locked" to protect solution (for 30 days).
Online World Record ... powered by Dedimania
Connecting to Dedimania, please wait ...
Author Comments

Hey , I'd like to present my New Track
It's a 35 second Speed-Tech


Track Details:

Style: Speed-Tech
Coppers: 2k or so
Road:
Dirt:
Platform:
Jumps: 2
Drops: 2

AT: 34.57 ....can be done much better
Gold: 36.00
Sliver: 38.00
Bronze: 40.00

Scenary - Inspiration From Aiden Cral's MTC Track

Media Tracker:

Intro:
In Game: GPS
Outro: none

Well Good Luck and Have Fun All !!
Replay's, Awards, and Comments are more than Welcome


User Comments
Showing 16 user comment(s) ... Add Comment
  SynCro. 10-Apr-2009
Reserved


Thanx For Your Awards

o1. »Venom'
o2. Acura_RSX !mW
o3. OLDA_X
o4. Darryl |Quit TM!
o5. JoFo.
o6. cwT»stjepan
o7. Orpheus |~new beta
o8. El Cid eQuid
o9. Brainz
1o. HardDance
11. Abzocker
12. Hitchy.mp3
13. Pimplik
14. Leon/g°
15. PagH .. zT
16. CraxX big problems...
  acura_rsx 10-Apr-2009
33.xx easily
  SynCro. 10-Apr-2009
nt dude
  JoFo. 10-Apr-2009
  SynCro. 10-Apr-2009
stunning replay
gonna have to check that out jofo

EDIT: Looks like im gonna have to update the track
sry to the guys who submitted replays already

EDIT 2: CUT FIXED !
  acura_rsx 10-Apr-2009
nice other road using

better will follow soon after the fix xD
  SynCro. 10-Apr-2009
thx for taking the time to upload another replay
  acura_rsx 10-Apr-2009
i will take more time to get ur time


nice time HD *_*
  cranberries 10-Apr-2009
new cut
made by the best cutter around
by cranberries

  SynCro. 10-Apr-2009
jfskngnks
damn you
  acura_rsx 11-Apr-2009
haha omg eeee xDD
  SynCro. 12-Apr-2009
track updated for last time.....
the crazy cut by cranberries is fixed
  »RtA«mael² 12-Apr-2009
Well... I'm really sorry but this track is still cuttable m8 (I got 33.12 ). In every map like this one (with reuses), it's easy to cut. The only solution is to play with the MT, like you did for the two cuts, but it's not enough yet :/.

In the other hand, I actually really love your track m8, and I'm going to award it later

grtz, mael
  SynCro. 13-Apr-2009
cool mael thx m8
and about other cut....your gonna have to show me
Also sry to every1 for making such an unreliable track
  craxx <3 29-Apr-2009
+ 1 cut trick at the start.
  SynCro. 29-Apr-2009
yeah i might get around to fixing it soon
The reason it has so many cuts.....is because it was suppose to be my track for the MTC competition the multi-lap one
But I knew it had to many cuts in it w/ only one cp.
So i just uploadd it as a normal track. But it turns out to still have many cuts

I'm working on many tracks right now.....so if I can find the time....I will try to fix cuts
Screenshot
Screenshots are loading
User Awards
Showing 16 user award(s) ... Award This Track
User Award   venóM 10-Apr-2009
First ...

Yeah. Nice Track , nice Work.
I like the Intro .
Its a bit cunfusing to find the way , but if you look at GPS its very easy.
for sure
User Award   acura_rsx 10-Apr-2009

awesome work m8
love the perfect flow
nice design
nice drifts
i just crash everytime at the finish xDD
better time will follow soon

acura_rsx

User Award   OLDA_X 10-Apr-2009
AWESOME
really great map

B I G A W A R D

.... .... OLDA_X
User Award   Darryl 10-Apr-2009
Wow Syncro Nice track !
User Award   JoFo. 10-Apr-2009
Great track!
User Award   SPN'« 10-Apr-2009
Its perfect
but, dont like end too much
All in all awesome track
And great for hunting...
User Award   orphy :D 10-Apr-2009
wow just amazing like you

love this one !!

Orpheus
User Award   El Cid.esu 10-Apr-2009
Great speedtech !
Well calculated drifts and cool re-uses .
Big for you.
User Award   Brainz 10-Apr-2009
Nice work here
download it people!
User Award   HardDance 10-Apr-2009
Again a fantastic track mate And again you have manage to make a flow that you just have to feel. Really fantastic combinations with jumps and drops. Nice platform part, really in the center of the track. A nice and simple scenery, light and nice. Great for hunting and online. Tho, i dont like the finish, you jump way to far, maybe the other platform jump block would be better. If you understand what i mean..? But, well done again
User Award   Abzocker 10-Apr-2009
WOW! really nice tech map m8
User Award   Hitchy 10-Apr-2009
I hate the suddenly random booster and the last re-use(slide) in the end
But the track it self is great to hunt the wr
User Award   Pimplik 11-Apr-2009
Really great track man,

The flow is perfect
It's not for any noob
I love the slides and drifts
Speed is just right

you deserve it

~Pimplik~
User Award   LeonHc(ex.Leon/g°) 11-Apr-2009
Omg my friend...
Again you suprised me with this map
What a nice part ,ideas ,flow, slides
all seems perfect and cool
drive is really cool here
and again big map m8

leon
User Award   PagH .xT 29-Apr-2009
dude, Im getting a fan of you

Nice re-uses and delicious flow


PagH
User Award   craxx <3 29-Apr-2009
i like it

but fix the cut(s) xD


v2.0.0 (Forever) © 2019 tm-exchange.com • Terms and ConditionsPrivacy Policy (9 queries, 0.02 seconds) Top